| | | | | | | | | | Uvodna stran Etimologija Bohinjska imena Celovec Domžale Psihografija Slovencev Južnakov Ciganov | | Problematika Ciganov Menda je izraz Cigani žaljiv, zato se v uradni javnosti uporablja beseda Romi. Taka interpretacija pa se ni razvila sama od sebe, pač pa so jo za namene zlorabe svoje protinarodne politike, preko medijev in šolstva v javnost vsilili slovenski Liberalci. Gre za namerno ustvarjanja psihološkega učinka, da bi se tisti, ki izgovarjajo ime Cigan, kot že stoletja poprej, pri tem neprijetno počutili in zaradi tega začeli uporabljati ime Rom. Pri tem je zelo pomembno, da gre za povsem umetno ustvarjeno psihozo za zastraševanje ljudi s sovražnim govorom in drugimi zlorabami iz psihološkega arzenala Liberalcev. Romi sami sebe imenujejo Cigani že stoletja in sami sebe ves ta čas gotovo ne žalijo. Za njih je žaljivo to, da Liberalci proglašajo ime njihove skupnosti za žaljivo! Če je beseda Cigan dobila slabšalni prizvok, je tako zaradi značajskih lastnosti pripadnikov te skupnosti. S preimenovanjem imena Cigan v Rom, pa se njihove značajske poteze ne bodo spremenile. Ne, le ime Rom bo s časoma dobil enako slabšalni pomen, kot prej Cigan. Stvar bodo Liberalci prignali celo tako daleč, da se bo pojem Rom in ob njem negativne asociacije, začel enačiti z imeni Roma, Romani, Romuni, ipd. Podobno bi lahko izraz Goren'c, ki je prispodoba za škrt ali skopuški prepovedali, zamenjali, zaradi sovražnega govora, pa to nikomur ne pride na pamet. Kje je v tem primeru informacijska pooblaščenka Nataša Pirc Musar, predsednik republike Danilo Turk, varuhinja človekovih pravic Zdenka Čebašek Travnik, mediji, da bi zaščitili Gorence zaradi sovražnega govora. in prepovedali uporabo imena Gorenc ter ga nadomestili npr. z imenom Bohinc? Tudi Nemci uporabljajo pojem Cigani v obliki Zigeuner (izg. Cigojner), pa se nihče nad tem tradicionalnim imenom ne razburja. Beseda Cigani je doma tudi med Slovaki, pa Cikani med Čehi, podobna imena pa so še italijansko Zingaro, portugalsko Cigano, francosko Tsigane, bolgarsko Ciganin, polsko Cygan, romunsko Tigan, rusko Cygan, ukrajinsko Cyhan, srbsko Cigan, švedsko Zigenare, norveško sigøyner, madžarsko Cigány, turško Çingene, idr. Na prvi pogled je videti, da se Liberalci (SD, LDS, Zares, AS, PS) borijo za zaščito "ogroženih" skupin, ki so glede na večinsko prebivalstvo v manjšini. Ko pa se pogleda pod svetlečo preprogo, pozorno oko kmalu uzre pravo umazano podobo. Gre za že desetletja trajajočo dejavnost proti vsemu, kar predstavlja ustaljene norme, red, tradicijo in naravni razvoj. Liberalci so pod krinko zaščitništva, le izkoristili, zlorabili Cigane za svoje bolne in sprevržene namene proti večinskemu narodu, oz. globalno gledano proti človeštvu. To slednje se kaže v neutrudni gonji za uničenje in razbitje družine kot naravne osnovne celice človeštva. Menda razbijajo narod in družino iz versko demokratične vročice za zaščito interesov posameznika. Da gre v ozadju za interese le par posameznikov, ki uravnavajo uničevanje družine za svoje satanske cilje zločina proti naravi, pa javno ne povedo. Kako se Liberalci zavzemajo za zaščito ubogih, nemočnih in zatiranih dnevno kažejo s svojimi dejanji oz. nedejanji. Ko gre za dnevne kršitve pravic Slovencev za mejo (na Hrvaškem, v Italiji, Avstriji, na Madžarskem), jim je za to prav malo mar. Morda se bodo zaščitili s tem, da se to dogaja v sosednji državi, na katero pa nimajo vpliva. Ali res? V drugih državah levaki čutijo pripadnost svojemu narodu, pri nas pa zelo aktivno in tudi brezbrižno delajo proti svojemu narodu! Ko je bilo potrebno podpreti svoje rojake v Avstriji, je podpora levaške oblasti bolj kot ne formalna, prav nič zavzeta in to se pozna tudi pri rezultatih njihovega dela. Ko italijanski skrajneži psujejo Slovence v Trstu in obmetavajo z žaljivkami, tega ne razumejo kot sovražni govor. Nobenega, niti enega koraka niso storili za zaščito svojega naroda, medtem ko z veliko zastavo takoj sprožijo alarm, ko gre za druge skupine! Kako daleč gre liberalistično uničevanje in nespamet, kaže primer iz šolstva. Univerzitetni profesorji spodbujajo svoje študente, da vohunijo, grozijo in delajo druga protipravna dejanja, s katerimi dokazujejo pripadnost liberalizmu. V uredništvo smo pred časom prejeli klic študentke iz Filozofske fakultete. Pogovor je potekal nekako takole: Študentka: | "Kličem zaradi vaših strani." | Urednik: | "Ja prosim, kar povejte." | Študentka: | "Odstraniti morate vaše strani, sicer vas bomo tožili." | Urednik: | "Prosim povejte, če je objavleno kaj v nasprotju z dejstvi, kaj neresničnega, pa bomo preverili in ukrepali. Ali je problem kakšna kontretna vsebina?" | Študentka: | "Vse !" | Urednik: | "Vse ne more biti v nasprotju z dejstvi. Če veste, kaj je v nasprotju z dejstvi nam povejte, sicer izvolite tožiti." | Študentka: | "Prekine. ..tuu, tuuu, tuuu, ..." | | | Cigani nomadski nabiralci Z neprilagojenostjo do zavračanja Kaj je naredila država? Politika privabljanja Ciganov Kako vidijo problem nekateri? Predstavniki zakona Status v pravni državi Preizkusite lasten ego Ne Cigani ampak ciganski odnos Reševanje ciganskega vprašanja | | | | | | nazaj | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Cigani so v osnovi nomadski nabiralci in lovci Cigani so prišli v Evropo iz indijske podceline, točneje iz območja Pandjab na severovzhodu Pakistana. V Evropi so se pojavili že pred 800 leti in se s svojim nomadskim načinom življenja selili predvsem po vzhodnem in jugovzhodnem delu celine. Kot nomadi, so bili pač navajeni ostati na nekem področju le toliko časa, dokler so se tam lahko po njihovih skromnih kriterijih normalno preživeli. Kot nomadski lovci in nabiralci, so se naselili med poljedelske Evropejce. Za razliko od njihove prejšnje domovine, pa evropska klima ne omogoča celoletnega nabiralništva, zato so morali spremeniti tudi prehrambne navade. V gozdu je relativna obilica hrane le v poletno-jesenskem času. Zaradi danosti novega okolja, so se zato najraje naseljevali v varni samoti, a v primerni bližini naselij, kjer so prišli do hrane celo leto. Cigani v osnovi svojega nomadskega življenja vse do danes niso spremenili. Sproti so nabirali v svoji okolici tisto, kar so rabili za preživetje. Prava Indija Koromandija torej. Ker so živila velikokrat "našli" brez slabe vesti, tudi na njivah poljedelskih domačinov, so kmalu povzročili konflikte in preganjanje Ciganov. Kraja hrane je lahko tudi v povprečnih letih pomenila pomanjkanje živeža, stradanje ali celo smrt tistih, ki so celo leto pridno delali, se znojili in se trudili za svoje preživetje. | | | | | | | | nazaj | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Z neprilagojenostjo in samovoljnostjo do zavračanja in nestrpnosti Prav neverjetno je, da se Cigani v vseh teh letih in obilici časa, niso nikdar niti poskušali sami preživljati s kmetovanjem in se tako prilagoditi novemu okolju. Vnašanje navad, ki jih drugi vidijo kot škodo in vztrajanje pri teh navadah oz. neprilagodljivost, pa gotovo v vsakem okolju, ne le v Evropi, naleti na odpor avtohtonega prebivalstva. Tako v vrtcu, šoli, družbi in na delovnem mestu veljajo ponekod bolj drugje manj stroga pravila. Toda neupoštevanje pravil in navad prejkoslej naleti na neodobravanje ter sankcioniranje, kar je za vsako socialno skupnost razumljivo. Zakaj bi družba za krajo, povzročanje škode, motenje posesti, itd. domačina brez slabe vesti obsodila, če pa to isto stori Cigan je že kar sprejemljivo, da ga roka pravice ne doleti. To vodi v očitno neenakopravnost ter v le še globlji konflikt med domačini in Cigani. | | | | | | | | nazaj | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Kaj je naredila država za izboljšanja odnosa? Prvo pravilo pri reševanju problemov je: "Pomoči potrebnim ne lovi rib, pač pa jih nauči loviti ribe!". Kdor dela drugače, le prelaga problem v prihodnost in zavestno poglablja konflikte. Slovenija res ni dolžna poskrbeti za ljudi, ki so se nelegalno priselili v državo. Še manj so to dolžni domačini, ki jih morajo trpeti v njihovi neposredni bližini. Vse kar je država naredila za Cigane je to, da je lagalizirala nekaj črnih gradenj ali brezplačno gradila naselja ter jim zagotovila vodo in elektriko, ki jo večina ne plačuje. Jo pa zato plačujemo drugi davkoplačevalci! Cigani bi bolj znali ceniti pridobljeno v kolikor bi sami aktivno pomagali pri gradnji, nekaterim pa bi lahko to služilo tudi kot odskočna deska za delo v gradbeništvu. Marsikatera družina z veliko otroki zaradi visoke denarne pomoči niti ne potrebuje dela. Kljub temu pa denarne pomoči in izboljšanje bivanjskih pogojev niso spremenili njihovih navad. Domačini k reševanju problemov niso aktivno vključeni, čeprav najbolj poznajo cigansko problematiko. | | | | | | | | nazaj | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Politika privabljanja Ciganov Slovenska država očitno nima pravega pristopa k reševanju ciganske problematike. Brezplačna delitev stanovanja in zagotovljeni denarni prispevki, privabljajo stalno nove in nove Cigane s področja Balkana. V Sloveniji ni znanega primera, ko bi država izgnala nelegalno priseljene Cigane in jih vrnila na Hrvaško. So pa tak primer spričo čedalje večjega problema in neredov uspešno izvedli v Franciji avgusta 2010. V bistvu slovenska država sploh nima nadzora nad Cigani in njihovim priseljevanjem. Tako se ciganska naselja nenehno večajo in vsakdo lahko kadarkoli zaprosi za pomoč, saj se ne preverja ali je bil tu že prej ali ne. Država bi morala vse ilegalne pribežnike nemudoma izseliti nazaj. V demokratičnih državah je zelo nenavadna gesta, da bi ilegalnim priseljencem brez izobrazbe gradili naselja in delili denarno pomoč. Tako v ZDA kot v Avstralilji in pa tudi v drugih državah sploh ni mogoče priti v državo, brez izrecnega povabila. Če se kdo tja ilegalno prebije, pa lahko računa kvečjemu na zelo kratkotrajno bivanje pred izselitvijo. Kakšna država je Slovenija, da plačuje ilegalce? Naivna ali neumna? Nas ima redne plačnike proračuna, torej lastnike države za norca? | | | | | | | | nazaj | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Kako vidijo problem nekateri, ki so daleč stran od resničnosti? Danes kar precej ljudi živi v virtualnem dojemanju sveta, kot ga ponuja televizija in fantazijski svet. Čeprav se tega večinoma niti sami ne zavedajo, so že v precejšnji meri izgubili stik z naravo oz. prizemljeno realnostjo. Tako niso več sposobni doumeti, kaj pomeni, če trdo delaš od pozne zime do pozne jeseni, nato pa ostaneš brez pridelka, brez svoje plače za vse te mesece znoja in truda. Kako bi se odzvali "virtualni" ljudje, če bi morali za preživetje vnaprej delati 8 mesecev, na koncu pa bi ostali brez plače? Kako bi reagirala bivša vodja tožilcev in ministrica za pravosodje ga. Zdenka Cerar, če bi celo leto 2004 reševala zapletene pravne in organizacijske zadeve ter prelagala razne papirje, ob koncu leta pa bi vsi papirji enostavno izpuhteli, kot da ni celo leto čisto nič naredila? Za nameček pa bi ostala še brez celoletnega plačila za opravljeno delo! | | | | | | | | nazaj | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Kaj pravijo predstavniki zakona? Ga. Zdenka Cerar je pri reševanju ciganske problematike zagovarjala strpnost, razumevanje in veliko dogovarjanja. Seveda so to vse pohvalne kvalitete, če imaš nasproti sogovornika s približno enakimi lastnostmi in na vsaj približno enakem nivoju. Tu pa je treba upoštevati, da dogovori s Cigani niti po mnogih letih ne uspejo, saj se izmikajo vsakršni odgovornosti. Zelo zelo nenavadna poteza ge. Zdenke Cerar, ki je hkrati tudi predstavnica države Slovenije, da kot profesionalna zaščitnica zakonitosti niti enkrat ni omenila, da je v primeru Ciganov potrebno enakopravno in striktno izvajati zakone!!! Zelo nenavadno za glavno zaščitnico pravnega reda v državi, ki zna v drugih primerih tudi zelo ostro in hitro ukrepati, tu pa nastopa v vlogi socialne delavke za katero ni usposobljena! Mogoče primerjava za go. Zdenko ni najbolj na mestu, kajti sveta resnica je, da lahko nekaj stokrat slišimo, vidimo, sočustvujemo in "se vživimo" v situacijo. Toda vse je le domišljija, proizvod dosedanjih izkušenj naše osebnosti in dokler neke situacije ne občutimo na lastni koži ne vemo zares kaj nekdo doživlja. Zato bi bilo bolje, da bi se za eno leto preselila v kraj obkrožen z romskim naseljem in se poskušala preživeti edino le z delom na njivi. Šele potem lahko pravično in neodvisno sodi in deli nasvete. | | | | | | | | nazaj | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Urejanje statusa v pravni državi Kaj storiti, če kdo, kdorkoli ne glede na narodno ali versko pripadnost ne priznava Slovenske države in njenih zakonov ali ji celo na tak ali drugačen način škoduje? Tisti, ki ne priznavajo tradicije, norm, državnih in slovenskih nacionalnih interesov ter zakonov in predpisov, so državi nelojalni. Kdor ne upošteva zakonov, predpisov in norm ter ne plačuje davkov in prispevkov s tem jasno izraža, da ne spoštuje Slovenije in Slovencev, da ne želi živeti na tem prostoru zato tudi država (mi) nismo dolžni upoštevati, priznavati in trpeti takih državljanov. Kdor se po lastnem prepričanju in po lastni izbiri izloči iz te skupnosti, mu je temu ustrezno potrebno urediti pravni status. Morali bi jasno uzakoniti pravila, vse do izgona iz države zaradi nelojalnosti ali protidržavnemu ali protipravnemu delovanju. | | | | | | | | nazaj | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Preizkusite lasten ego Govorjenje in pametovanje v primerih, ko ni neposredno ogrožen naš ego, je ena pesem in povsem druga pesem takrat, ko smo sami neposredno udeleženi in prizadeti. Naj sedaj naredimo še poskusno soočenje s svojim egom. To naj bo za tiste ultra "virtualce" oz. ksenofile, ki slepo ter neomajno zagovarjajo svoje prepričanje iz varnega naslonjača svojega doma. Še posebej, ker gre nekaterim dojemanje stvarne realnosti bolj počasi v glavo. Vsakdo naj bo za naslednjih nekaj trenutkov z mislimi pošten vsaj do sebe! Narod, država ima svoje ozemlje, svoje člane in svoja pravila. Prav tako ima vsaka družina svoje ozemlje, člane in pravila. Seveda svoje ozemlje in pravila dojemamo nekoliko drugače, neposredno, a brez zdrave družine tudi ni zdravega naroda. Koliko časa bi trajala vaša strpnost do osebe, ki bi se brez povabila naselila v vašem stanovanju, brezdelno posedala v vašem domu, ali navihano uganjala norčije ter pri tem morda nehote povzročala škodo? Koliko časa bi trajala vaša strpnost do osebe, ki bi vam tu in tam iz hladilnika izmaknila kak priboljšek, zahtevala žepnino, včasih izmaknila kak predmet, vas občasno ozmerjala, opljuvala in si tu in tam "izposodila" vaš avto? Če je vaš odgovor več kot eno leto potem vam čestitamo, zelo ste strpni. Prosimo pa vas za naslov, kamor lahko pošljemo katero od teh oseb. Če je vaš odgovor manj kot eno leto potem vas vprašam ali je pošteno, da od svojega naroda zahtevate česar sami nočete? | | | | | | | | nazaj | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Ne Cigani ampak ciganski odnos Cigani niso nezaželeni zaradi svoje barve polti, telesne višine ali glasu, pač pa zaradi svojega odnosa do okolice. Narobe! Tu sploh ni vprašanje ljudi, ki so rojeni kot Cigani, pač pa je to vprašanje ciganskega odnosa, ki ga najdemo včasih tudi pri tistih, ki niso ciganske krvi in obratno. Res pomemben je odnos, spoštovanje, razumevanje. Kar človek s ciganskim odnosom nudi svoji okolici, to naj tudi sam prejme od nje! Kdo še ni slišal za številne primere, ali celo sam doživel kraje bakrenih žlebov, ali drugih vrednih kovin. Za krajo papirja iz zbiralnih zabojev Mestne občine Lublana in za druga povzročanja škode. Sam osebno sem v začetku junija 2011, sredi belega dneva videl dva mala (cca 6 in 10 let) cigančka, ki sta korakala od neke hiše po ulici navzdol. Zavila sta pri bloku Pokopališka 2, Lublana do črnega BMW. Ko so se odprla zadnja vrata najnovejše črne limuzine, ni bilo mogoče prešteti vseh otrok, saj je bilo povsod polno rok in nog. Morda jih je bilo samo zadaj 6 ali še več. Zanimiv je način delitve "dela". Mlad oče je avto parkiral v varnem zaklonu, da ne bi komu zbujal pozornosti, otroka pa poslal na ogled k hiši, saj majhen, skoraj nebogljen otrok ne zbuja negativne pozornosti. Kaj konkretno je bilo predmet ogleda, so verjetno že v par dneh videli prebivalci tiste hiše, ki je postala tarča Ciganov. Nekateri, ki imajo kako kovino, papir idr. pa pokličejo Cigane, ki menda dobro plačajo za odvoz, bi bilo treba opozoriti, da to ni najbolj pametno, saj si Cigani mimogrede tudi "ogledajo teren". | | | | | | | | nazaj | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Možne smeri reševanja ciganskega vprašanja Prihodnost ponuja več smeri razvoja socializacije Ciganov ali pa morda desocializacije Slovencev. Najbolj verjetna pa je neka vmesna pot. Po prvi varianti bi Cigane izdvojili iz nabiralniške družbe in jih po obveznem nacionalnem programu postopoma vključili v sodobno družbo, z rednimi srečanji in preverjanji doseženega. Cilj bi bil doseči integracijo, izobraževanje, red, delovne navade, upravljanje le s svojo lastnino, nadzorovana rojstva, samopreživljanje in odgovornost za svoja dejanja. Kdor bi se ne hotel vključiti v tak program, bi imel še možnost odvzema državljanstva. Druga manj verjetna rešitev je, da se Slovenci prilagodijo Ciganom tako, da bi bila dosežena neka skupna stopnja anarhije, kjer bi na vse mogoče načine iskali pomoč države, zasedali zemljišča in gradili na črno, priklapljali elektriko direktno iz daljnovodov, kradli posevke, živila v trgovini in kjer bi pač bilo kaj vrednega, na tujih zemljiščih plenili vodno in gozdno živalstvo ter rastlinstvo, se vozili brez izpitov in po svojih pravilih. V primeru nesreč, kriminala in zločinov, krivcev niti ne bi iskali, oziroma bi ne upoštevali niti sodišč, niti policije ali drugih državnih organov. Tako bi dosegli enakopravnost vseh državljanov. Zelo resen problem, ki bi bil posledica degradacije družbe pa je, da ne bi imeli od koga krasti in nikjer delati škode, saj nihče ne bi nič več pošteno delal, pač pa bi vsi samo čakali, komu bi kaj izmaknili. Ali bi prevzem ciganskega družbenega vzorca za celotno družbo sploh lahko obstajal? Lahko. Eden od primerov, ko se je urejeni red umaknil, je država Haiti, kjer je beda strašanska, nihče pa nič ne stori za izboljšanje stanja po vzoru urejene družbe, kjer vlada red in mir. Pri katerem razmerju ene in druge družbe, se začne urejena družba sesuvati? Zato je bolj verjetna tretja različica z uporabo blažje prve oblike integracije za Cigane ter nadaljevanje balkanizacije Slovencev, ki traja že več desetletij od združitve s Srbi leta 1918, s pospeškom pa od komunističnega enoumja. Ker pa z osamosvojitvijo v družbeni strukturi ni bilo nikakršnih sprememb, se balkanizacija Slovencev dandanes še pospešuje. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | © zgodovina.eu. - kopiranje vsebine brez dovolenja je prepovedana | | | | | Stran je bila nazadnje spremenjena 31.12.2015 | | | | | | | | | | | | | | | nazaj | | | | | | | | |